Θεσσαλονίκη: Δώρο ζωής την Πρωτοχρονιά από 44χρονο – Δωρεά οργάνων στον «Άγιο Δημήτριο»
Μια συγκλονιστική κίνηση ανθρωπιάς σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη ανήμερα την Πρωτοχρονιά του 2026. Η οικογένεια ενός 44χρονου άνδρα, ο οποίος νοσηλευόταν κλινικά νεκρός στο νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος», πήρε τη μεγάλη απόφαση να προχωρήσει σε δωρεά των οργάνων του, προσφέροντας ελπίδα σε συνανθρώπους μας.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ


Μια συγκλονιστική κίνηση ανθρωπιάς σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη ανήμερα την Πρωτοχρονιά του 2026. Η οικογένεια ενός 44χρονου άνδρα, ο οποίος νοσηλευόταν κλινικά νεκρός στο νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος», πήρε τη μεγάλη απόφαση να προχωρήσει σε δωρεά των οργάνων του, προσφέροντας ελπίδα σε συνανθρώπους μας.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1]
Μια συγκλονιστική κίνηση ανθρωπιάς σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη ανήμερα την Πρωτοχρονιά του 2026. Η οικογένεια ενός 44χρονου άνδρα, ο οποίος νοσηλευόταν κλινικά νεκρός στο νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος», πήρε τη μεγάλη απόφαση να προχωρήσει σε δωρεά των οργάνων του, προσφέροντας ελπίδα σε συνανθρώπους μας.
Πρωτοχρονιάτικο θαύμα στη Θεσσαλονίκη
Ακολούθησε το Postnow.gr στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις








