Gio Kay: «Νομίζω ότι είμαι ίδιος με τον Γιώργο Λιάγκα»

Ο Gio Kay μετά την οικειοθελή αποχώρησή του από το Survivor, παραχώρησε ακόμα μια συνέντευξη, αυτή τη φορά στην εκπομπή, Στην αγκαλιά του Φάνη στον ΣΚΑΪ, αργά το βράδυ της Παρασκευής 20/2.Όπως είπε ο πρώην παίκτης του ριάλιτι επιβίωσης, είναι παρεξηγημένος σαν άνθρωπος, αφού ο κάθε ένας έχει διαφορετική άποψη για τον χαρακτήρα του. Μάλιστα, νιώθει ίδιος σαν τον Γιώργο Λιάγκα.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Gio Kay: «Νομίζω ότι είμαι ίδιος με τον Γιώργο Λιάγκα»


Ο Gio Kay μετά την οικειοθελή αποχώρησή του από το Survivor, παραχώρησε ακόμα μια συνέντευξη, αυτή τη φορά στην εκπομπή, Στην αγκαλιά του Φάνη στον ΣΚΑΪ, αργά το βράδυ της Παρασκευής 20/2.Όπως είπε ο πρώην παίκτης του ριάλιτι επιβίωσης, είναι παρεξηγημένος σαν άνθρωπος, αφού ο κάθε ένας έχει διαφορετική άποψη για τον χαρακτήρα του. Μάλιστα, νιώθει ίδιος σαν τον Γιώργο Λιάγκα.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1]

Ο Gio Kay μετά την οικειοθελή αποχώρησή του από το Survivor, παραχώρησε ακόμα μια συνέντευξη, αυτή τη φορά στην εκπομπή, Στην αγκαλιά του Φάνη στον ΣΚΑΪ, αργά το βράδυ της Παρασκευής 20/2.

Όπως είπε ο πρώην παίκτης του ριάλιτι επιβίωσης, είναι παρεξηγημένος σαν άνθρωπος, αφού ο κάθε ένας έχει διαφορετική άποψη για τον χαρακτήρα του. Μάλιστα, νιώθει ίδιος σαν τον Γιώργο Λιάγκα.

Τι είπε ο Gio Kay για τον Γιώργο Λιάγκα

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ