Μεσσαροπούλου κατά Σολωμού: «Είναι σε μία παρατεταμένη εφηβεία!»
Στο Happy Day του ALPHA σχολίασαν τη συνέντευξη της Μαρίας Σολωμού στο The 2night show, όπου μίλησε για το κεφάλαιο τηλεόραση, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως «Είμαι καλό “τυράκι” για πολλές εκπομπές. Επειδή μιλάω πολύ δίνω υλικό, ξέρω ότι είμαι “τροφή” και γίνεται αναπαραγωγή» – δείτε τη συνέντευξή της.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ


Στο Happy Day του ALPHA σχολίασαν τη συνέντευξη της Μαρίας Σολωμού στο The 2night show, όπου μίλησε για το κεφάλαιο τηλεόραση, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως «Είμαι καλό “τυράκι” για πολλές εκπομπές. Επειδή μιλάω πολύ δίνω υλικό, ξέρω ότι είμαι “τροφή” και γίνεται αναπαραγωγή» – δείτε τη συνέντευξή της.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1]
Στο Happy Day του ALPHA σχολίασαν τη συνέντευξη της Μαρίας Σολωμού στο The 2night show, όπου μίλησε για το κεφάλαιο τηλεόραση, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως «Είμαι καλό “τυράκι” για πολλές εκπομπές. Επειδή μιλάω πολύ δίνω υλικό, ξέρω ότι είμαι “τροφή” και γίνεται αναπαραγωγή» – δείτε τη συνέντευξή της.
Τα σχόλια της Μεσσαροπούλου κατά της Σολωμού
Ακολούθησε το Postnow.gr στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις








