Βασάλος: «Ήταν τραγικό που ρώτησαν την Ευρυδίκη για εμένα, έχει προχωρήσει τη ζωή της»

Στην κάμερα της εκπομπής Καλύτερα δε γίνεται στον Alpha παραχώρησε δηλώσεις ο Κωνσταντίνος Βασάλος και, μεταξύ άλλων εξέφρασε την άποψή του για τον Πάνο Κατσαρίδη, αναφέρθηκε στο Survivor, ενώ σχολίασε και την αντίδραση που είχε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη όταν την ρώτησαν πρόσφατα σχετικά με μια δήλωσή του. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Βασάλος: «Ήταν τραγικό που ρώτησαν την Ευρυδίκη για εμένα, έχει προχωρήσει τη ζωή της»


Στην κάμερα της εκπομπής Καλύτερα δε γίνεται στον Alpha παραχώρησε δηλώσεις ο Κωνσταντίνος Βασάλος και, μεταξύ άλλων εξέφρασε την άποψή του για τον Πάνο Κατσαρίδη, αναφέρθηκε στο Survivor, ενώ σχολίασε και την αντίδραση που είχε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη όταν την ρώτησαν πρόσφατα σχετικά με μια δήλωσή του. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1]

Στην κάμερα της εκπομπής Καλύτερα δε γίνεται στον Alpha παραχώρησε δηλώσεις ο Κωνσταντίνος Βασάλος και, μεταξύ άλλων εξέφρασε την άποψή του για τον Πάνο Κατσαρίδη, αναφέρθηκε στο Survivor, ενώ σχολίασε και την αντίδραση που είχε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη όταν την ρώτησαν πρόσφατα σχετικά με μια δήλωσή του.

Όσα δήλωσε ο Κωνσταντίνος Βασάλος στην κάμερα του Alpha

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ