Λήδα Μανθοπούλου: Αφιέρωσε το μετάλλιό της στον πατέρα της – «Έχω τη φωτογραφία του και με κοιτάει»

Η Λήδα Μανθοπούλου κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα παραστίβου και σήμερα, Κυριακή 19 Οκτωβρίου, σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπομπή Weekend Live μίλησε για την νίκη της αυτή, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα ότι είναι αφιερωμένη στον πατέρα της, Αία Μανθόπουλο, ο οποίος έφυγε από την ζωή πριν από κάποιους μήνες.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Λήδα Μανθοπούλου: Αφιέρωσε το μετάλλιό της στον πατέρα της – «Έχω τη φωτογραφία του και με κοιτάει»


Η Λήδα Μανθοπούλου κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα παραστίβου και σήμερα, Κυριακή 19 Οκτωβρίου, σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπομπή Weekend Live μίλησε για την νίκη της αυτή, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα ότι είναι αφιερωμένη στον πατέρα της, Αία Μανθόπουλο, ο οποίος έφυγε από την ζωή πριν από κάποιους μήνες.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1]

Η Λήδα Μανθοπούλου κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα παραστίβου και σήμερα, Κυριακή 19 Οκτωβρίου, σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπομπή Weekend Live μίλησε για την νίκη της αυτή, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα ότι είναι αφιερωμένη στον πατέρα της, Αία Μανθόπουλο, ο οποίος έφυγε από την ζωή πριν από κάποιους μήνες.

Τα συγκινητικά λόγια της Λήδας Μανθοπούλου για τον πατέρα της

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ