Άδωνις Γεωργιάδης: «Και μαλλιά έβαλα, και μπότοξ έχω κάνει, βάζω κρέμες, δεν έχω κάνει λίφτινγκ»
Ο Άδωνις Γεωργιάδης εχθές, Σάββατο 18 Οκτωβρίου, βρέθηκε σε ιατρικό συνέδριο κατά το οποίομίλησε για τα ζητήματα του υπουργείου Υγείας, ωστόσο, προχώρησε και σε μία πιο προσωπική παραδοχή, με τον ίδιο να απαντά σε όλα όσα ακούγονται για εκείνον και την εξωτερική του εμφάνιση – δείτε εδώ τα σχόλια στο Χ μετά την εμφύτευση μαλλιών. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ


Ο Άδωνις Γεωργιάδης εχθές, Σάββατο 18 Οκτωβρίου, βρέθηκε σε ιατρικό συνέδριο κατά το οποίομίλησε για τα ζητήματα του υπουργείου Υγείας, ωστόσο, προχώρησε και σε μία πιο προσωπική παραδοχή, με τον ίδιο να απαντά σε όλα όσα ακούγονται για εκείνον και την εξωτερική του εμφάνιση – δείτε εδώ τα σχόλια στο Χ μετά την εμφύτευση μαλλιών. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1]
Ο Άδωνις Γεωργιάδης εχθές, Σάββατο 18 Οκτωβρίου, βρέθηκε σε ιατρικό συνέδριο κατά το οποίομίλησε για τα ζητήματα του υπουργείου Υγείας, ωστόσο, προχώρησε και σε μία πιο προσωπική παραδοχή, με τον ίδιο να απαντά σε όλα όσα ακούγονται για εκείνον και την εξωτερική του εμφάνιση – δείτε εδώ τα σχόλια στο Χ μετά την εμφύτευση μαλλιών.
Πώς απαντά ο Άδωνις Γεωργιάδης για την εμφάνισή του
Ακολούθησε το Postnow.gr στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις








