Κατερίνα Πεφτίτση για Γιώργο Λιάγκα: «Είχα πάθει σοκ με αυτά που είχε πει»

Η Κατερίνα Πεφτίτση παραχώρησε μια άκρως εξομολογητική συνέντευξη στην εκπομπή Talk to Mad και την Αθήνα Κλήμη. Μέσα σ’ όλα, η πρώην παίκτρια του GNTM μίλησε με ειλικρίνεια για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε μετά το τέλος του reality, το body shaming που δέχτηκε στα social media αλλά και σε τηλεοπτικές εκπομπές, ανάμεσά τους και σε εκείνη του Γιώργου Λιάγκα.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Κατερίνα Πεφτίτση για Γιώργο Λιάγκα: «Είχα πάθει σοκ με αυτά που είχε πει»


Η Κατερίνα Πεφτίτση παραχώρησε μια άκρως εξομολογητική συνέντευξη στην εκπομπή Talk to Mad και την Αθήνα Κλήμη. Μέσα σ’ όλα, η πρώην παίκτρια του GNTM μίλησε με ειλικρίνεια για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε μετά το τέλος του reality, το body shaming που δέχτηκε στα social media αλλά και σε τηλεοπτικές εκπομπές, ανάμεσά τους και σε εκείνη του Γιώργου Λιάγκα.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1]

Η Κατερίνα Πεφτίτση παραχώρησε μια άκρως εξομολογητική συνέντευξη στην εκπομπή Talk to Mad και την Αθήνα Κλήμη. Μέσα σ’ όλα, η πρώην παίκτρια του GNTM μίλησε με ειλικρίνεια για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε μετά το τέλος του reality, το body shaming που δέχτηκε στα social media αλλά και σε τηλεοπτικές εκπομπές, ανάμεσά τους και σε εκείνη του Γιώργου Λιάγκα.

Όσα δήλωσε η Κατερίνα Πεφτίτση

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ