Διονύσης Σαββόπουλος: Ολοκληρώθηκε η ταφή με το «Ας αρχίσουν οι χοροί» – Έπαιξε πένθιμα η «Συννεφούλα» στην έξοδο της σορού
Λίγο μετά τις 14:30 ολοκληρώθηκε η εξόδιος ακολουθία του Διονύση Σαββόπουλου στη Μητρόπολη Αθηνών, παρουσία πλήθους κόσμου που έσπευσε να τον αποχαιρετήσει με δάκρυα και χειροκροτήματα. Η πομπή κατευθύνθηκε προς το Α’ Νεκροταφείο, όπου και οδηγήθηκε στην τελευταία του κατοικία ο σπουδαίος τραγουδοποιός, με τη Φιλαρμονική του Δήμου Αθηναίων να τον συνοδεύει με το εμβληματικό «Ας αρχίσουν οι χοροί»,...


Λίγο μετά τις 14:30 ολοκληρώθηκε η εξόδιος ακολουθία του Διονύση Σαββόπουλου στη Μητρόπολη Αθηνών, παρουσία πλήθους κόσμου που έσπευσε να τον αποχαιρετήσει με δάκρυα και χειροκροτήματα. Η πομπή κατευθύνθηκε προς το Α’ Νεκροταφείο, όπου και οδηγήθηκε στην τελευταία του κατοικία ο σπουδαίος τραγουδοποιός, με τη Φιλαρμονική του Δήμου Αθηναίων να τον συνοδεύει με το εμβληματικό «Ας αρχίσουν οι χοροί»,…[ads1]
Λίγο μετά τις 14:30 ολοκληρώθηκε η εξόδιος ακολουθία του Διονύση Σαββόπουλου στη Μητρόπολη Αθηνών, παρουσία πλήθους κόσμου που έσπευσε να τον αποχαιρετήσει με δάκρυα και χειροκροτήματα.
Η πομπή κατευθύνθηκε προς το Α’ Νεκροταφείο, όπου και οδηγήθηκε στην τελευταία του κατοικία ο σπουδαίος τραγουδοποιός, με τη Φιλαρμονική του Δήμου Αθηναίων να τον συνοδεύει με το εμβληματικό «Ας αρχίσουν οι χοροί», το οποίο επιθυμούσε να παίζει στην κηδεία του και ο ίδιος ο Διονύσης Σαββόπουλος.
Ακολούθησε το Postnow.gr στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις








