Άννα Μαρία Βέλλη: Έπαθε τροφική δηλητηρίαση – «Χρόνια πολλά σε όλους εκτός από αυτόν που με μάτιασε»
Η Άννα Μαρία Βέλλη λατρεύει τα social media και με πολύ συχνά μοιράζεται με τους διαδικτυακούς της φίλους τις σκέψεις της και στιγμιότυπα από την καθημερινότητά της. Σήμερα, ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου, η γνωστή YouTuber μοιράστηκε με τους followers της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram πως έπαθε τροφική δηλητηρίαση και εξαιτίας αυτής την πονάει πολύ το στομάχι της. Η Άννα Μαρία Βέλλη λατ...

















